Меню сайту |
|
|
|
Новини |
|
|
|
Вернісаж |
|
|
|
Навчання - радість |
|
|
|
Фотогалерея |
|
|
|
Відео |
|
|
|
Статистика |
|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
|
Календар |
|
|
|
Форма входу |
|
|
|
Наше опитування |
|
|
|
Це цікаво |
|
|
|
|
Вітаю Вас, Гість · RSS |
05.05.2024, 03:24 |
Всього матеріалів в каталозі: 67 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 ... 6 7 » |
«Ми – нація єдина!».
Мета:
- сприяти усвідомленню школярами спільних цінностей української нації: державного суверенітету, незалежності, територіальної цілісності й демократичних засад державного устрою;
- формувати правову культуру, повагу до Конституції України, Законів України, усвідомлення своїх прав, свобод та обов’язків;
- виховувати повагу до державних символів, почуття патріотизму, любові до рідного краю, шану до свого народу, бажання приносити користь своїй країні; розвивати громадянську свідомість, пізнавальні інтереси.
Обладнання: стенд «Державні символи України», вишиті рушники, малюнки, плакати, ТЗН.
|
Урок мужності
Мета: формувати в учнів найбільш значущі для українського народу цінності: патріотизм і розуміння значення життя як найвищої цінності; розвивати емоційну сферу дітей шляхом узагальнення способів самоуправління і спілкування в колективній діяльності; виховувати громадські якості виховання громадянських почуттів, свідомої соціальної активності та відповідальності.
Обладнання: дитячі малюнки , свічка ,Великий тлумачний словник української мови. - К., 2001. |
Соціально-орієнтований проект учнів початкових класів, в якому систематизовані матеріали про спільну діяльність дітей і волонтерів. Проект направлений на виховання в учнів активної соціальної позиції громадянина України, майбутнього захисника своєї Вітчизни.
Зібрані матеріали адресовано педагогам, учням, батькам, громадським організаціям, що співпрацюють з освітніми закладами.
|
Відеоурок читання "Людина починається з добра". За творами В.О. Сухомлинського
Посилання уроку
https://yadi.sk/i/M4ygSMOHeqjFg
читання |
Переглядів: 322 |
Завантажень: 126 |
Додав: colnuchko |
Дата: 25.02.2015
|
|
В збірнику систематизовано рухливі ігри, фізкультхвилинки, комплекси фізичних вправ, які сприяють зміцненню та збереженню здоров'я дітей, підвищують рівень фізичної підготовленості.
Наведені афоризми, прислів'я, загадки сприяють формуванню ціннісних орієнтацій щодо здорового способу життя.
Збірник призначено для вихователів, вчителів початкових класів, батьків. |
Скачати посібник можна за цим посиланням http://dfiles.ru/files/wteymkcqh
В посібнику подано дидактичний матеріал до уроків морально - етичного виховання в 4 класі у відповідності до Програми варіативного курсу за вибором
«Морально - етичне виховання»( автор Л.Слотвинська), схваленого Міністерством освіти і науки України.
До змісту дібрано вірші, прислів’я, загадки, фразеологічні висловлення, пісні, презентації, дидактичні ігри.
Матеріали посібника допоможуть учителеві-практику швидко підготуватися до уроків, сприятимуть розвитку творчих здібностей, мислення, мовлення, пізнавальної активності учнів, формуванню в них найкращих людських чеснот, вихованню патріотизму, працелюбності, самостійності, згуртуванню дитячого колективу.
Посібник рекомендовано вчителям початкових класів, студентам педагогічних
навчальних закладів.
Рецензенти: Сабінська Валентина Василівна – методист ІМЦ;
Каленюк Людмила Вікторівна – заступник директора з навчально- виховної роботи. |
Урок позакласного читання
Тема. Людина починається з добра.
За творами В. О. Сухомлинського «А хто ж Вам казку розповідає, бабусю?», «Дивний мисливець», «Добре слово»
Мета. Формувати в учнів осмислене ставлення до загальнолюдських цінностей, учити переживати події разом із героями оповідань, відчувати красу в людських стосунках; розвивати зв'язне мовлення, пізнавальний інтерес, вміння висловлювати власну думку, робити висновки з прочитаного; виховувати віру в силу добра.
Обладнання: Крилаті вислови, прислів’я про доброту, твори В.О. Сухомлинського, портрет В. Сухомлинського, картки-сердечка, відеопроектор, відеоматеріали.
Групи компетентностей, що формуються: читацька, комунікативна, пізнавальна.
Учні повинні вміти: слухати й розуміти запитання вчителя, думки, міркування однокласників, аргументовано доповнювати їхні відповіді, обстоювати власну позицію; дотримуватися норм культури спілкування
під час дискусії; висловлювати власні оцінні судження щодо прочитаного,
визначати провідну тему твору, головних та другорядних персонажів.
читання |
Переглядів: 649 |
Завантажень: 29 |
Додав: colnuchko |
Дата: 26.12.2014
|
|
Презентація |
Контрольні та самостійні роботи 2 клас |
|